

Time Flies

Hi,I'm HATA from Casts.
I'm glad to have a chance to write blog.
Today was the last Rh before TRh! I think TRh is really exciting! Last year I was one of the lighting member,so I knows TRh is precious.(actually I made so many mistakes at that time) We can use the real stage and see every sections GREAT works!!

ども、キャストのHATAと申します。ブログをかけて光栄です。
今日はテクリハ前の最後のリハでした。思うにテクリハは激アツです!去年照明をやっていたのでその大事さを知っているのです(んまーいろいろやらかしましたが…)
初めて世田谷区民会館で各セクションが一つの舞台を作り上げるのです!!


Last year I have never thought like that.
I'm not good at showing my feeling and I don't like to share emotions.(why am I a member of cast??)
In MP11, I left many regrets. So I came back. This year I don't want anyone to leave any regrets.

去年はそんなことあんま思ってなかったな。
僕は感情を表に出したり、気持ちをシェアするのが苦手、嫌いです。(なんでキャストやってるんだろね??)
MP11でたくさんの後悔を残しました。(どんな後悔かはシェアしない笑)だから今年帰ってきました。
誰にも後悔してほしくないです。


When I was a high school student, I belonged to the track and field club.
Before our retirement, we lived incredibly fully, gobbled each moment. I can easily remember that days.

高校生の時僕は陸上部に所属していました。
引退する前、僕たちは信じられないくらい充実した日々を送っていました。
今も容易にその頃のこと思い出せます。


All I want is that kind of feeling.
We must live fully rest 3 weeks. Oh, we only have 3 weeks!?
Time flies!
Why don't they do something about it!!
Go for it baby!

そんな今を生きる気持ちがまた味わいたかったのかな。
あと三週間充実させるしかないな。え!?あと三週間しかないのか!?
光陰矢のごとしね。今年ははえーや
何かしなくていいのか?やるっきゃないな!


Thank you for reading, I only can write simple one.
But our play will be GREAT piece!
Please come to our performance on May 12th and 13th !

読んでくれてありがとうございます。深夜のテンションでやらかさないように粗末なものになってしまいました。
しかし、僕らのステージは傑作となるはずです!
ぜひ5/12.13は僕らのパフォーマンスへいらしてください。

HATA

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

Model Production 2012

Author:Model Production 2012
Model Production 2012 Official Blog へようこそ!

ここではModel Production(東京学生英語劇連盟/通称MP)とは何か、MP12を作り上げていく過程・リハーサルの日々をつづっていきます。

ご質問や、ご参加に関するお問い合わせは、
modelproduction12@gmail.com
までお気軽にどうぞ♪

MP12 Official Website
http://mp2012.web.fc2.com/

カテゴリ
最新記事
月別アーカイブ
最新コメント
カウンター
検索フォーム
リンク
QRコード
QR
