

Run Through with Yoko-san!!!

Hi! This is Nagi, the Producer of MP12, from Committee Section!! lol
皆さんこんにちは!MP12プロデューサーの、なぎです!!

Yesterday, we had a great Run Through with every section’s member!!
Also, we could have our General Director, Yoko-san!!!!!!
昨日はすべてのセクションのメンバー揃って、とーっても素敵な通し稽古をすることができました!
しかも、私たちの総監督でいらっしゃいます奈良橋陽子さんが、お忙しいお仕事の合間を縫って、その通し稽古に来てくださいました!!!

These days, we have 5 rehearsals in a week, and especially on weekends, we have Run Through.
Since we are working at different places section by section, we are really glad to be able to meet everyone on the Run Through day! Moreover, we feel great growth from each section, each one of us!
Every section’s works helps each other and make the beautiful harmony.
I love this precious process of making a stage!!
最近では週5日の稽古のうち、毎週末に通し稽古を行っています。
セクションごとに分かれて稽古を進めているので、通し稽古でみんなと会えるとすーごく嬉しいです!そして何より、一週間のうちにすごくたくさんの成長があるんです!
各セクションの頑張りが他セクションにも良い影響を与えて、みんなでもっと頑張れる。
そんな、みんなで1つの舞台を作っていくまでの過程が大好きです!!

After the Run Through, Yoko-san gave us the comment.
With the experience of her friends who are working as professional, she told us to work hard to make it the best we can do, and work for the excellent. Hard works in detail make it great!
I learned a lot and got a lot of energy from her! Thank you so much!!!
通し稽古の後に、陽子さんから皆にコメントをいただきました。
プロの世界でご活躍されている方のお話を交えながら、自分たちのできる最高のものを作り上げるためには、懸命な努力が要されること、細部までのこだわりこそが素晴らしいものを作り上げること、などを教えてくださいました。
たくさんのことを学び、たくさんのパワーをもらった一日でした!ありがとうございました!!!

We had a lot of Social Advisors and guests for yesterday’s Run Through, too!
A lot of people are supporting us. That’s why we can do what we want to do!
We have about one month for our performance. What we can do is to do our best, more than best! “Go always one more step!”
昨日の通し稽古にも、たくさんのプロ講師の方、OB・OGの方々が来てくださいました!
たくさんの人が私たちを応援してくださっていて、だからこそ、私たちはやりたいことをできているのだと、日々実感します。
公演まであと1カ月ほど、私たちのベストを、ベスト以上のものを追い求めていきたいと思います!“常にもう一歩踏み込んで!”

Now, we are enjoying a lot! (Including the hardships!)
And we would like YOU to enjoy our performance!!
We are looking forward to seeing each one of you on May 12th and 13th at Setagaya Kumin Hall :)
いま、私たちは日々の活動をすごく楽しんでいます!(時には辛いことももちろんありますが、だからこそ楽しいんです!)
そして、みなさんに私たちの公演を楽しんでいただきたい!と強く思っております。
5月12日、13日に、世田谷区民会館にてお会いできるのを、楽しみにしております:)


With Love,
Nagi

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

Model Production 2012

Author:Model Production 2012
Model Production 2012 Official Blog へようこそ!

ここではModel Production(東京学生英語劇連盟/通称MP)とは何か、MP12を作り上げていく過程・リハーサルの日々をつづっていきます。

ご質問や、ご参加に関するお問い合わせは、
modelproduction12@gmail.com
までお気軽にどうぞ♪

MP12 Official Website
http://mp2012.web.fc2.com/

カテゴリ
最新記事
月別アーカイブ
最新コメント
カウンター
検索フォーム
リンク
QRコード
QR
